Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(056)376-92-46; +38(067)368-08-92; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Торгівельно-монтажна організаціяМашинобудування, електротехніка, транспорт, електроніка ◊ Контрактні двигуни: за і проти

двигун

Контрактні двигуни: «за» і «проти»



Досить частою проблемою для власників іномарок, особливо вживаних, є поломка двигуна. І проблема ця завдає немало клопоту, адже двигун є вкрай важливою частиною автомобіля, а ремонт його, як правило, складний і дорогий: необхідна покупка запчастин, окремо вважається вартість ремонтних робіт. Часом такий ремонт обходиться дорожче вартості самого уживаного автомобіля, крім того, не дає ніяких гарантій довгостроковості служби двигуна. Рішенням проблеми можуть стати контрактні двигуни, замовити які сьогодні не представляє особливих проблем. Автозапчастини для іномарок б у Мінськ отримує з авторазборок Японії, Кореї, США та країн Європи. Зрозуміло, як і будь-яке рішення, така покупка має свої плюси і мінуси. Головною перевагою таких двигунів є їх хороший ресурс: зазвичай їх знімають з аварійних машин, і в інформації, що супроводжує вашу покупку, буде вказаний пробіг авто, з якого знято двигун, так що ви зможете самостійно оцінити ситуацію. Далі, набуваючи контрактний двигун, ви можете бути впевнені, що він начинений виключно оригінальними деталями. Справа в тому, що на Заході вартість робіт з глибокого перебиранні, наприклад, двигуна настільки дорогостояща, що попросту не є вигідною економічно. Ремонт в Європі передбачає агрегатну повну заміну на новий чи вживаний двигун. Значення оригінальної начинки само складно переоцінити, оскільки при повних ремонтних роботах у вітчизняному автосервісі вам запропонують ряд неоригінальних запчастин, а при заміні оригінальними, ціна ремонту збільшиться в багато разів. Крім того, заміні підлягають тільки деталі з принциповим зносом, і велика частина колишніх деталей залишиться. Збірка на заводі дозволяє уникнути помилок, які при ремонтних роботах і в процесі збірки можуть допустити навіть найдосвідченіші фахівці.

Однак рішення придбання контрактних запчастин має і ряд підводних каменів. Перш за все, переконайтесь, що колишній двигун і справді всерйоз несправний. Деякі не надто чесні майстри нав'язують клієнтам повний ремонт, коли на ділі досить замінити одну деталь. Потім, якщо повна заміна двигуна все ж потрібна, переконайтеся, що, приміром, ваш новий контрактний двигун абсолютно ідентичний старому, інакше неминучі нестиковки по механічній та електронної частини. Так що обов'язково звіряйте як літерні, так і цифрові маркування агрегатів. Всі ці поради актуальні, зрозуміло, не тільки для двигунів. Так само слід діяти, якщо вам знадобилися акумулятори в Мінську , деталі корпусу і інші частини автомобіля.

Більш ранні статті



22.06.2013 - Огляд мотоблоків Аврора в Києві

13.06.2013 - Якісна електротехнічна продукція за доступними цінами

10.06.2013 - Особливості та типи рисоварок

03.06.2013 - Будівництво будинків, котеджів

09.04.2013 - Інгібітори корозії: важливість правильного вибору

12.09.2012 - Порівняльний аналіз супутникового і кабельного телебачення

04.07.2012 - Підвісний мотор Parsun T3.6BMS - краще рішення для невеликих човнів

06.04.2012 - Хороші помічники відмінною господині

05.03.2012 - Човнові мотори для річкової та морської експлуатації