Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

НА ГОЛОВНУРемонт, обслуговування, діагностика, запасні частини ◊ Робота підсилювача гальмівної системи

Робота підсилювача

Робота підсилювача гальмівної системи



Досить ввести в рядку пошуку «купити автомобіль Київ»- і всілякі варіанти для вибору найкращого авто вже перед вами. Так можна навіть купити нові автомобілі VW Passat Alltrack, Renault Sandero Stepway або будь-який інший автомобіль. Набагато складніше потім здійснювати правильний догляд за автомобілем так, щоб усі його системи знаходилися в повному порядку.

Особливо важлива налагоджена робота гальмівної системи. І якщо робота підсилювача гальмівної системи функціонує якось не так, потрібно терміново звертатися на діагностику. Першими ознаками для цього будуть:

Хід педалі не повинен змінюватися при вимкненому двигуні. До натискання педалі гальма повинні додаватися однакові зусилля.
Двигун можна запускати, утримуючи при цьому педаль гальма. При запуску вона повинна трохи опуститися до підлоги.
Заглушіть двигун, натиснувши при цьому педаль гальма, і залиште її в такому положенні ще півхвилини. Її положення не повинно змінюватися.
Давши попрацювати двигуну близько хвилини, вимкніть його. Потім потрібно повторити натискання педалі гальма ще кілька разів. Хід педалі повинен зменшуватися з кожним разом. У цьому випадку робота підсилювача гальмівної системи вважається нормальною.

Нові гальмівні колодки повинні пройти період притирання. Якщо необхідно замінити гальмівні колодки дискових або барабанних гальм, рекомендується використовувати тільки оригінальні запчастини. Зробивши заміну, виконуємо притирання. Для автомобілів з дисковими і барабанними гальмами потрібно під час руху при швидкості, що не перевищує шістдесяти кілометрів на годину, легенько натискати на педаль гальма. І повторити це кілька разів.

Для притирання гальмівних колодок у стоянкового гальма діє наступна схема:

Почати рух зі швидкістю, що не перевищує тридцяти п'яти кілометрів на годину.
Потрібно потягнути гальмо наверх, натискаючи при цьому на кнопку фіксатора гальма стоянки.
З натиснутим стоянковим гальмом продовжити рух в тому ж режимі близько 200 метрів.
Зробити перерву до 10 хвилин, за який гальмо зможе охолодитися. Повторити всю процедуру ще раз.
Далі слід перевірка того, як ходить важіль стоянкового гальма. Регулювальну гайку слід провертати настільки, поки важіль стоянкового гальма стане в своєму ходу укладатися в номінальний діапазон.

Виконання притирання як гальмівних колодок, так і накладок слід виконувати в абсолютно безпечному місці.

Потрібно бути вкрай обережним при докладанні зусиль при підйомі важеля стоянкового гальма. Надмірні зусилля можуть призвести до блокування задніх коліс.

Більш ранні статті



12.11.2012 - Запчастини для вантажних автомобілів

09.10.2012 - Промивка форсунок автомобіля

09.10.2012 - Кузовний ремонт і його складові

02.10.2012 - Сучасні матеріали для автосервісу: настала пора обирати найкраще!

25.05.2012 - Обладнання для автомийки

17.05.2012 - Коробка передач і відеоспостереження

04.05.2012 - Як забезпечити точність збирання - розбирання блоку циліндрів

09.04.2012 - Де купити двигун на Вольво?

15.03.2012 - Двигун

17.02.2012 - Гума з шипами: плюси і мінуси

09.11.2011 - Сайлент-блок

06.11.2011 - Випробувальне та допоміжне обладнання для професійних СТО автомобілів