Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

Торгівельно-монтажна організаціяРемонт, обслуговування, діагностика, запасні частини ◊ Сайлентблок

Сайлентблок

Сайлентблок



Ви ніколи не замислювалися, чому наш автомобіль працює так беззвучно, без всяких стукотів і деренчання? Чому ми не відчуваємо дискомфорту при наїзді на вибоїна або на виїмку в дорозі? Як всередині нашого авто все може так працювати злагоджено і тихо? Відповідь є - ці чудесні автозапчастини називаються сайлентблоки.

Сайлент від англійського silent, що значить «тихий». Назва повністю описує основну функцію цього пристрою - виконувати безшумне з'єднання деталей автомобіля.

Сайлент-блок, або по-іншому резинометалічний шарнір - це вузол, який з'єднує запчастини на авто. Він складається з двох металевих втулок, між якими знаходиться гумова або поліуретанова прошарок (вставка), за допомогою якої здійснюється гасіння коливань в з'єднаннях деталей. Сайлентблок приймає на себе всі найважчі навантаження, так як саме він запобігає деформації підвіски. Також шарнір гасить або повністю усуває вібрації і коливання, що передаються від одного вузла до іншого.

Існує декілька вузлів, тобто сайлентблоков, без яких не обійтися нашому автомобілю. Вони застосовуються як в передній частині підвіски: для кріплення важелів і реактивних тяг, амортизатора, кріплення стабілізатора поперечної стійкості; так і для кріплення штанг задньої підвіски. Також існують сайлентблоки кріплення двигуна і коробки передач.

Оцінюючи значущість і необхідність цих автозапчастин, а також враховуючи те, що ці резинометалличні шарніри беруть на себе величезну навантаження при русі автомобіля, то він нас вимагається особливий контроль. Потрібно постійно і своєчасно проводити огляд сайлент блоків, тому що звичайно вони служать до 100-200 тис. кілометрів, але з нашими українськими дорогами перевіряти їх бажано кожні 50 тис. км пробігу. Найтоншого огляду та професійної заміни потребують сайлентблоки, які знаходяться у вузлах кріплення коробки передач і двигуна. А от інші вузли кріплення цілком можна оглянути і поміняти самостійно.

Дkя початку потрібно візуально оцінити стан шарніра. Зверніть увагу на гумову прошарок. Вона повинна щільно прилягати до країв металевих втулок, а також не повинна мати на собі ніяких тріщин і не повинна випинатися. Це буде свідчити про несправності і цю автозапчастинe необхідно буде міняти. Заміну можна зробити самостійно, якщо у Вас є певні інструменти, такі як прес і спеціальний засіб оправки. Тому легше буде звернутися на спеціалізовані СТО, де Вам якісно встановлять цю деталь і заощадять Ваш час.

Слід пам'ятати, що пересування на автомобілі з несправними сайлентблоки може сильно позначитися на загальному стані Вашого авто. Якщо вийдуть з ладу сайлентблоки певного вузла, то при ремонті може знадобитися і повна заміна цього вузла. А це набагато більші витрати, ніж якби своєчасно замінили старий зіпсований шарнір на новий. Також про знос деталей може говорити і погана керованість автомобілем на дорозі. При поворотах його може сильно заносити, або просто хитати з боку в бік. Ще слід відзначити і нерівномірне стирання покришок коліс вашої машини.

Словом, будьте уважні до свого автомобіля і своєчасно перевіряйте справність його складових! Удачі на дорогах!

Більш ранні статті



06.11.2011 - Випробувальне та допоміжне обладнання для професійних СТО автомобілів