Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

НА ГОЛОВНУРемонт, обслуговування, діагностика, запасні частини ◊ Двигун

Двигун

Двигун



Залежно від встановленого на машину двигуна, вони поділяються на дві категорії: дизельні та бензинові. Більша частина з них має масу фанатів і практично неможливо розібратися, що ж краще: бензин або ж дизель?

У ролі дизпалива виступає солярка, яку використовують на армійській техніці, сільськогосподарській техніці, тракторах і т. д.

Всі знають, що в розвивається РФ, велика частина водіїв заправляє авто у знайомих. Але важливо знати, що якісне паливо можливо купити у машиністів поїздів.

У таких галузях, і якість бензину важливо, і повинно бути все в робочому стані, навіть при холоді. Не радимо набувати дизпаливо у незнайомців і до того ж у трактористів. Заправивши авто цим паливом, ви ненароком можете потрапити в досить неприємну ситуацію на дорозі.

Основна відмінність між бензиновим і дизельним двигунами зводиться до того, що згоряння бензину в моторі, працюючому на бензині, трапляється від іскри, а в дизельних двигунах від свічок розжарювання. Важливо знати те, що мотор, що працює на дизелі на порядок важче при виготовленні, з цієї причини і вартість дизелів на 25-30 відсотків вище вартості бензинового. Це засновано на фактах трудомісткого і дуже непростого процесу виробництва, все тому, що при створенні потрібно дотримуватися виняткової пунктуальності.

Під час використання з'ясовується, що мотори, що працюють на дизелі економічніші, ніж бензинові. Відмінність у витраті палива на 100 км від 2 до 5 літрів. У разі якщо поглянути на це але, то зауважимо, що бензинові мотори куди жвавіше поводяться на дорозі і володіють хорошою динамікою, ніж дизельні.

Всі знають, що з приходом зими, мотор, що працює на дизелі, далеко не у всіх випадках вселяє довіру. Ні для кого не секрет, що при мінусових температурах, соляру густіє і авто цілком може затихнути. Але це має пряме відношення до стареньким машинам, в новітніх ж всі температурні перепади передбачені і дизель по власній надійності не зовсім-то і поступається бензиновим двигунам.

Основне правило власника дизельної машини - заправляти авто пальним високої якості і взимку їздити на "зимовій" солярі, а також використовувати портативний відеореєстратор на випадок тих чи інших подій. Адже від несподіванок на дорогах ніхто не застрахований, особливо - якщо автомобіль не новий і примхливий, або якщо проблеми з тих чи інших причин вже виникали.

Більш ранні статті



17.02.2012 - Гума з шипами: плюси і мінуси

09.11.2011 - Сайлент-блок

06.11.2011 - Випробувальне та допоміжне обладнання для професійних СТО автомобілів