Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

Обладнання для СТООрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця шиномонтажу та балансування коліс

Дільниця шиномонтажу та балансування коліс


Обладнання даної ділянки рекомендованим чином дозволяє виробляти якісний монтаж та демонтаж усіх видів коліс легкових автомобілів, джипів і малих вантажівок з діаметром диска 11 - 28 дюймів, а також ремонтувати всі види пошкоджень на камерній і безкамерної гумі, включаючи пошкодження по протектору, протектору і боковині, при розмірах пошкоджень, які не перевищують гранично допустимі.


1. Шиномонтажний стенд.


Є ядром даної ділянки. Саме від нього в найбільшій мірі залежать час і якість виконуваних робіт, тому вибір використовуваного шиномонтажного стенду визначає рівень всієї ділянки. Особливо необхідно відзначити наявність у нього таких значних опцій, як інфлятор і пристосування для монтажу низькопрофільною гуми (третя рука). Інфлятор спеціальний повітряний резервуар, потік повітря з якого, вириваючись через спеціальні отвори на кулачках верстата, виконує функцію нижнього запірного кільця (pump ring), що значно полегшує накачування безкамерної гуми особливо після неправильного зберігання останньої або при наявних незначних пошкодженнях краю обода. Маніпулятор, третя рука, встановлюється на будь автоматичний стенд. Має пневматичний привід. Значно полегшує роботу і підвищує продуктивність, незамінний для низькопрофільною гуми.


2. Балансувальний стенд.


Відмінною особливістю пропонованої конфігурації є наявність пневматичного ліфта для установки колеса. Даний пристрій не тільки полегшує установку колеса на вал верстата балансування, але і зменшує тим самим можливість пошкодження обладнання та диска колеса. Цей пристрій особливо необхідно при фіксації колеса через спеціальний фланець, що значно підвищує вірогідність вимірів дисбалансу і, в остаточному підсумку, якість балансування.
Як додаткова опція, що підвищує продуктивність,існує пневмозажім колеса (pnevmoloсk).


3. Шиномонтажний підіймач


Шиномонтажний підіймач з пневматичним або електрогідравлічним приводом і висотою підйому 490 - 590 мм.
Значно підвищує продуктивнісит ділянки, незамінний для ділянок з високою завантаженням або експрес послуг, тому що дозволяє швидко зняти і встановити всі чотири колеса на автомобіль.

4. Ванна для перевірки камер і безкамерних коліс на предмет пошуку пошкоджень.

5. Робоче місце з борторозширювачем для шин і камерною розтяжкою. Використовується для ремонту камер і покришок з пошкодженнями по бігових доріжках до 6 мм, а також для підготовки покришок з пошкодженнями на протекторі, боковині і бігових доріжках (понад 6 мм.) Для подальшої вулканізації і остаточному зачищенні.

6. Переносний ресивер для підкачування коліс. Акумулює стиснене повітря, дозволяє підкачувати колеса поза зоною ділянки.

7. Електровулканізатор для ремонту пошкоджень покришок більше 6 мм на протекторі, боковині і біговій доріжці, обов'язкова ознака якого наявність двох нагрівальних елементів потужністю не менше 300 ват з температурою нагріву 140 - 160 грд.С.
Пропонована підставка під вулканізатор SHATL дозволяє легко його переміщати і працювати з великими колесами в будь-якій площині.

8. Інструментальний підкатний візок для спецінструменту.

9. Мийка коліс високого тиску.
Призначена для миття в замкнутому циклі на шиномонтажній ділянці знятих з автомобіля коліс, завдяки чому значно зменшується кількість бруду на ділянці, а головне, досягаються достовірні результати при балансуванні.

10. Динамометричний ключ із зусиллям 50 - 300 Нм для затягування колісних гайок і болтів із зусиллям, встановленим виробником автомобіля.

11. Домкрат підкатний гідравлічний як додаткове підйомне обладнання при знятті коліс поза зоною ділянки.

12. Набір кілець для накачування безкамерної гуми. Найбільш актуальний при накачуванні гуми після неправильного зберігання останньої (штабелювання в горизонтальній площині) і для накачування коліс з діаметром диска більше 15 дюймів.

13. Шафа для зберігання витратних матеріалів.

14. Пневматичний спецінструмент:
- Шарошка з максимальним числом 4000 об/хв (для обробки гуми).
- Шарошка з максимальним числом 16000-20000 об/хв (для обробки металокорду).
- Пневмолобзики видалення металокорду при обробці боковини (вантажна програма).
- Пневмомолоток для роботи з металокордовими латками (вантажна програма).
- Пилосос ежекційний дії для видалення гумового пилу із зони обробки.

15. Нарізувач протектора для відновлення водовідвідних доріжок після вулканізації.

16. Абразивні матеріали та ручний інструмент.

17. Шиноремонтні матеріали.

18. Стенд для фінішного балансування. Застосовується для остаточної балансування коліс, вже встановлених на автомобіль. Компенсує дисбаланс, викликаний елементами підвіски (гальмівним диском, барабаном, маточиною) або їх взаємним зміщенням.

19. Пневмогайковерт ударного типу з максимальним зусиллям не менше 150Нм (для легкових коліс) з набором ударних головок.

20. Пневмомагістраль. Для забезпечення нормальної роботи перерахованого вище обладнання пневмомагистраль (локальна або загальна) повинна забезпечувати дану ділянку стисненим повітрям з об'ємною подачею не менше 900 л/хв. при тиску не менше 8 Бар.

21. Витяжна вентиляція. Може бути як локальна, так і загальна, але наявність її на ділянці шиноремонту необхідна.