Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

Обладнання для СТООрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця фарбувальних робіт

Дільниця фарбувальних робіт


Сучасні високоякісні фарби для автомобілів дуже вимогливі до точності виконання технологічного процесу.
Крім високої собівартості самих фарб, зіпсоване фарбування автомобіля призводить до необхідності переробки всіх попередніх операцій, також вельми дорогих і трудомістких. Тому оснащення фарбувальної дільниці вимагає дуже ретельного підходу.
Однозначно можна сказати, що сьогодні отримати високоякісне лакофарбове покриття автомобіля кустарним способом, не маючи спеціального обладнання, неможливо.
З точки зору рентабельності, так як основне обладнання для даної ділянки дороге, доцільно так побудувати роботу на ділянці, щоб максимально ефективно використовувати це обладнання, виконуючи з його допомогою тільки відповідальні операції з високою продуктивністю при мінімальних простоях. Це призводить до необхідності додаткових витрат на допоміжне обладнання для підвищення продуктивності робіт і виконання попередніх операцій. Проте у результаті подібні витрати компенсуються збільшенням прибутку від такої ділянки.


Наводимо список обладнання для малярної дільниці:



1. Фарбувально-сушильна камера для автомобілів.

2. Кімната приготування фарб з міксером. Має спеціальне освітлення і вентиляцію для колориста. Може мати спеціальний бокс для зберігання фарб.

3. Фарбувально-сушильна камера для деталей. Аналогічна пункту 1, але менших розмірів, більше економічна для робіт з деталями кузова.

4. Ділянка підготовки до фарбування. Має спеціальну решітчату підставу і стельову частину, між якими створюється потік повітря. Має блок витяжки, комплект стельових і підлогових фільтрів, завіси і два ряди освітлення. Застосовується для нанесення грунту, обробки шпаклівок сухим способом, місцевої підфарбування.

5. Ділянки підготовки до фарбування. Мають решітчату підставу. Використовуються як додаткові для пункту 4.

6. Термінал на обертовій консолі. Використовується для підведення стисненого повітря і електрики до пневмо і електроінструменту і відводу пилу в процесі шліфувальних робіт.

7. Інфрачервона сушка для локального сушіння.

8. Мийка для пульверизаторів замкнутого типу.

9. Компресор з осушувачем повітря для фарбування. Призначений тільки для живлення пульверизаторів. Дозволяє виключити коливання тиску в загальній магістралі або тимчасова відсутність стисненого повітря в момент фарбування кузова автомобіля. Разом з пунктом 10 забезпечують спеціальні вимоги до підготовки стисненого повітря для фарбування.

10. Блок підготовки повітря для фарбування.

11. Пульверизатори для лаку, фарби, грунту.

12. Пневмоінструмент шліфувальний.

13. Підставка для деталей. Забезпечує зручне фіксоване розташування оброблюваної деталі при шліфуванні або фарбуванні.

Зупинимося детальніше на фарбувально-сушильній камері для автомобілів як основному виді обладнання даної ділянки. Як видно з назви, камера призначена для фарбувальних робіт кузовів автомобілів з їх подальшою сушкою.
Зауважимо відразу, що проведення названих робіт з окремими деталями кузова через високу експлуатаційної вартості недоцільно (для цих цілей краще використовувати камеру для деталей).
Камера для автомобілів забезпечує в режимах фарбування і сушіння безвихровий потік повітря всередині камери, його попередню якісну очистку від пилу, підігрів до необхідної температури, відведення та очищення повітря від суспензії розпорошеною фарби.
Як додаткові опції використовуються спеціальні карбонові фільтри для уловлювання парів розчинників.
Необхідно відзначити, що світові виробники фарбувальних матеріалів активно розробляють і впроваджують екологічно чисті матеріали, що дозволить зняти цю проблему в найближчому майбутньому.
Через великий обсяг повітря, що пропускається (1530 тисяч кубічних метрів на годину) подача і відведення повітря повинен здійснюватися з вулиці, тому стає актуальним ККД камери.
Для його підвищення використовується принцип часткової рециркуляції (15% - 20%) використаного повітря. Для здійснення 90% рециркуляції потрібна додаткова опція обладнання.
Використовувані принципи нагріву: спалювання дизельного палива або газу.
Електронагрів з економічних міркувань практично не використовується.
Висока небезпека виконуваних робіт накладає певні вимоги на автоматику управління фарбувально-сушильною камерою, вживані компоненти і вузли, включаючи пальник, теплогенератор, освітлювальні плафони всередині камери, пульт управління, аварійні датчики і пристрої безпеки.
Досить важливі такі експлуатаційні показники, як: внутрішні та зовнішні розміри камери, допустиме навантаження на підлогу, рівень освітленості всередині камери, реалізація в'їзних воріт, наявність додаткової сервісної двері, автоматичного керування і регулювання режимів, швидкість виходу камери на заданий режим, зовнішнє і внутрішнє покриття, теплоізоляція.