Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

НА ГОЛОВНУОрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця діагностики автомобіля

Дільниця діагностики автомобіля


Оснащувати сучасний сервіс треба по-сучасному, це очевидна істина.
Але що криється за цим тривіальним твердженням, особливо якщо ми говоримо про ділянку діагностики автосервісної майстерні?
Чим повинен бути оснащений діагностичний комплекс, щоб зустріти несправний автомобіль у всеозброєнні?

І ось тут починаються питання, дати відповіді на які дуже непросто. Ми також не претендуємо на роль володарів істини в останній інстанції. Наше завдання скромніше - надати читачам найповнішу картину ринку діагностичного обладнання, яка допоможе зробити правильний вибір.

При знайомстві з роботою дільниць діагностики багатьох автосервісних майстерень напрошується висновок про те, що цей процес трактується занадто односторонньо. У більшості випадків під діагностикою розуміється визначення параметрів систем автомобіля (у першу чергу - двигуна), контрольованих і керованих бортовими комп'ютерами.

Сканери, мотор-тестери, газоаналізатори - ось основна гамма обладнання для діагностики, про яку йде мова.
Можна подумати, що крім полум'яного мотора, АКПП, ABS і ще декількох систем з електронним управлінням, в сучасному автомобілі діагностувати, а отже, і ремонтувати більше нічого не треба. Звичайно, це не так.

Насправді завдання сучасної діагностики значно ширше, ніж пошук несправностей в електронних ланцюгах. Безпека автомобіля залежить від справності його гальмової системи, стану підвіски, правильності регулювання фар, справності кермового управління - список можна продовжувати.
В першу чергу необхідно зрозуміти, що розвиток і комплектація ділянки діагностики і вирішення питань його програмного забезпечення безпосередньо залежать від типу сервісу.

Ми маємо на увазі наступне:
універсальний - це сервіс, що виробляє обслуговування «все, що їздить», незалежно від моделі автомобіля і року його випуску, або спеціалізований, призначений для обслуговування вузького переліку автомобілів.

Технології організації ділянок діагностики для них різні.
Ділянка діагностики універсального сервісу необхідно оснащувати, вибачте за тавтологію, універсальними приладами та установками, здатними впоратися з будь-яким автомобілем. Проте у ряді випадків такі прилади дорогі, тому слід прагнути зупинити свій вибір на тих моделях, які не застаріють до моменту їх самоокупності.

На жаль, це не завжди досяжно, так як ціни на діагностичні роботи не можуть бути встановлені на високому рівні (більше того, дуже часто діагностика проводиться безкоштовно).
Однак цю перешкоду можна усунути зниженням витрат часу та збільшенням кількості обслуговуваних автомобілів.

Важливо й те, що діагностика здатна збільшити загальний прибуток всього підприємства за рахунок проведення додаткових ремонтних робіт, іншими словами, відкрити нові можливості вашого бізнесу.
Вибір приладів для цих діагностичних робіт великий і ми здатні надати будь-яку допомогу і консультації нашим клієнтам.

Більш того, наш досвід свідчить: вибір приладів повинен базуватися на статистиці відмов електронних систем управління автомобілів саме в даному регіоні, місті, районі.
Така схема дозволяє підприємству проводити повну дефектацію і діагностику будь-яких машин (незалежно від марки та року випуску), причому за рахунок пропозиції клієнтові нових послуг, загальний обсяг прибутку станції збільшується.

Якщо ж ваші завдання скромніше і ви вирішили зупинитися на організації вузькоспеціалізованого сервісу, призначеного для ремонту певного класу автомобілів, то ми рекомендуємо знову-таки починати з установки недорогого (більш дешевого ніж у першому випадку) комплексного поста універсальних приладів, який в будь-якому варіанті дозволяє вирішити до 80% всіх проблем, пов'язаних з діагностикою.
Далі, точно визначивши конкретний тип автомобілів, ремонтом яких ви будете займатися, підбирається спеціальне обладнання для діагностики систем управління.