Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

НА ГОЛОВНУОрганізація робіт на СТО ◊ Підготовка повітря

Підготовка повітря


Забезпечення робочого місця стисненим повітрям пов'язане з вирішенням важливих для нормальної експлуатації споживачів повітря питань, таких як:
- Оптимальний вибір компресора і ресивера за заданим значенням передбачуваної кількості споживаного повітря, необхідного тиску на вході і тимчасового режиму роботи споживача повітря.
- Підготовка стисненого повітря відповідної якості, яке характеризується кількістю гранично допустимого вмісту парів води, максимальним розміром пилових частинок, кількістю парів масла.

Якість повітря істотно визначає кінцевий результат при проведенні фарбувальних робіт та терміну служби пневмоінструменту. Досвід нашої роботи показав, що є підстави для більш докладного розгляду перерахованих вище питань. Що стосується першого, то обмежимося зауваженням: у ряді випадків непорозуміння починаються вже з нечіткого розуміння відмінності понять продуктивності компресора, зазначеної в його технічному паспорті, і реальної продуктивності. Детальне обговорення цього питання винесено нами в розділ компресори та устаткування для пневмоліній, тому перейдемо до розгляду технології підготовки стислого повітря в залежності від цілей його використання.

Конденсація вологи в пневмомагистраль є джерелом передчасного зносу пневмоінструменту, корозії, браку у фарбуванні і т.д. Наприклад, кількість води у вигляді пари, переданої компресором з об'ємною подачею 1000 л/хв. (По входу), відносній вологості 70% і температурі 20град.С., Становить близько 1.3 л/год. Ресивери, відсікачі води, фільтри масловлаготделітелі, ручні і автоматичні дренажні клапани, а також конструктивні особливості пневмомагистрали дають можливість видалити до 60% конденсату з стисненого повітря. І тільки використання спеціальних холодільників-осушувачів, що знижують температуру стисненого повітря до точки роси, дозволяє видалити практично всю вологу з пневмосистеми.


Принцип роботи холодильників-осушувачів (охолоджувач)


Стисле повітря від компресора охолоджується в два етапи.
У попередньому теплообміннику надходить у холодильник-осушувач повітря охолоджується вже холодним повітрям, що йде з охолоджувача через вологовідділювач. Потім повітря надходить в осушувач з фреоновим охолоджувачем і охолоджується в ньому до температури +3 град.С. На цій стадії практично всі пари води (95-98%) і масляний туман осаджуються (переходять з ненасиченого стану в насичене, тобто досягається точка роси) у високоефективному вологовідділювачами. Потім конденсат видаляється електронним дренажним клапаном.
Після цього холодне повітря подається в попередній теплообмінник і нагрівається гарячим повітрям, що надходить від компресора. Така схема дозволяє домогтися максимальної ефективності роботи, мінімального споживання енергії і уникнути обмерзання повітряних трубок холодильника.


Пилові частинки


Пил присутній в повітрі постійно. Фільтр, установлений на вході компресора, може забезпечити тільки нормальну роботу поршневої групи останнього і не більше (при своєчасній заміні). Фільтрація стиснутого повітря до тієї міри очищення, яка необхідна для нормальної роботи пневмоінструменту і особливо лакофарбових робіт, вимагає установки в пневмомагистраль пилових фільтрів, різняться між собою максимальним розміром пропускаються частинок і продуктивністю.

Для того, щоб полегшити вибір необхідних фільтрів, нижче наведені рекомендовані комбінації останніх, необхідних для різних видів робіт:
SA + QF Відсікач води + грубий (3мкм.) фільтр. Встановлюються в будь-якій комплектації пневмомагистрали; за відсутності фільтрів більш тонкого очищення, стиснене повітря придатний для продувних пістолетів, пилососів ежекційного типу та підкачування коліс.
SA + QF + PF (1мкм.) Очищення достатня для нормальної роботи пневмоінструменту і пневмоциліндрів, вживаних в промисловості і автосервісах.
SA + QF + PF + HF (0.01мкм.) Очищення достатня для лакофарбових робіт і пневмоприводів, використовуваних в точному приладобудуванні.
SA + QF + PF + HF + CF (100% очищення, карбоновий фільтр) Повітря придатне для дихання, застосування в масках маляра закритого типу, харчової та медичної промисловості.


Мастило


Про способи очищення від води та мастила було сказано вище, тут мова піде про додавання лубрікаторних рідин в стиснене повітря для змащення пневмоінструменту. Пристрої для подачі мастила називаються лубрикаторами і діляться на два основних типи: магістральні, які, як випливає з назви, встановлюються безпосередньо в пневмолінію, і мобільні, які встановлюються безпосередньо на рукоятці інструменту. Для магістральних лубрикаторів характерна висока продуктивність (можливість обслуговувати декілька споживачів), широкий діапазон регулювання подачі мастила. Недолік: ту частину пневмомагистралі (включаючи кручений шланг або пневмороздавальну котушку), яка знаходиться після лубрикатора, неможливо використовувати на тих операціях, де застосування змащеного повітря небажано або неприпустимо. Мобільні: до переваг можна віднести можливість роботи на необладнаних пневмолініях (наприклад, робота на виїзді з невеликим компресором) і виключення попадання масла в пневмомагистраль. Недоліки: збільшення ваги пневмоінструменту і відносно великий витрата масла.

Говорячи про комплектації пневмомагистралі не можна не сказати про самі труби. При виборі труб слід розуміти, що від оптимально розрахованого перетину і конфігурації пневмолініі, а також правильно обраного матеріалу труби залежить термін служби фільтрів і пневмоінструменту, якість виконуваних робіт (особливо це відноситься до малярних), а також витрата електроенергії і термін служби компресора. Доступні і недорогі оцинковані труби не слід застосовувати в пневмомагистраль з причини низької корозійної стійкості. Стійкість гальванічного цинкового покриття в умовах подачі стисненого повітря, що містить пари води (навіть у мінімальному процентному відношенні) вкрай невисока. Менш, ніж через рік, починається інтенсивне руйнування внутрішнього каналу труби із засміченням повітря продуктами корозії. Частинки оксидів заліза і відшарованому цинку дуже швидко забивають фільтри і виводять з ладу турбіни пневмоінструменту. Пластикові труби мають такі недоліки: низька міцність і теплостійкість. На практиці були випадки, коли необережне дотик працюючою відрізною машинкою або проведення зварювальних робіт поблизу труби, приводили до наскрізних пошкоджень зі всіма витікаючими наслідками. Кращий матеріал для пневмоліній на сьогоднішній день (до речі, давно застосовується у всьому світі) алюмінієва труба з полімерним покриттям. Безсумнівна якість визначає відносно високу вартість таких труб, але витрати на їх придбання окупаються довговічною службою пневмоінструменту, фільтрів, заощадженням стисненого повітря і, відповідно, електроенергії та витратних матеріалів для компресора.