Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

НА ГОЛОВНУОрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця ремонту агрегатів

Дільниця ремонту агрегатів


Елементи агрегатного ділянки можна виявити практично на кожному автосервісі. Дійсно, неможливо уявити собі автомайстерню, в якій не було б преса, свердлильного або заточного верстата, спецінструменту для випресовки і запресовування підшипників і просто робочого місця, на якому виробляється розбирання агрегатів (двигуна, коробки передач, мостів і т.д.).

Найчастіше коло робіт обмежується розбиранням агрегату, заміною пошкоджених деталей і зборкою.
Перевірка відбувається вже після установки агрегату безпосередньо на автомобіль. Тепер давайте подивимося на агрегатний ремонт з точки зору можливості розширення спектру послуг, що надаються автосервісом.

При сучасному різноманітті автомобілів, особливо іноземного виробництва, саме ремонт і регулювання елементів агрегатів користується великим попитом, хоча для цього потрібно сучасне, а деколи і унікальне обладнання.
Тут важливо не тільки мати професійно підготовлених фахівців і підібрати обладнання, але й подбає про те, що б воно було універсальним. Наприклад, можна обмежиться стендами по регулюванню ТНВД дизелів, але при цьому мати повний комплект адаптерів і перехідників для різних типів насосів. У цьому випадку жоден клієнт "не поїде" й устаткування швидко окупиться.

Далі, вартість нових комплектуючих на іномарки дуже висока і, до прикладу, якщо клієнтові пропонують замість повної заміни головки блоку циліндра (яку ще треба мати!) Провести ремонт старої з наданням гарантії на виконані роботи, то, природно, автовласник віддасть перевагу останнім з чисто матеріальних міркувань. І в цьому випадку послуга агрегатного ремонту просто приречена на успіх.


Для прикладу нижче наведено перелік обладнання ділянки ремонту агрегатів:



1. Мийка деталей і агрегатів. Мийка проводиться спеціальним мийним розчином в замкнутому циклі під тиском.

2. Верстат для обробки гальмівних дисків і барабанів. Усуває нерівності, викликані нерівномірним зносом і призводять до нерівномірного гальмування автомобіля.

3. Верстат свердлильний.

4. Верстат заточний.

5. Верстак з лещатами. Обов'язкова наявність в безпосередній близькості блоку підготовки повітря для пневмоінструменту.

6. Прес гідравлічний. Настільного або підлогового виконання.

7. Верстат для розточування циліндрів. Виконує попередню обробку.

8. Верстат для обробки і хонінговка дзеркала циліндра. Виконує остаточну обробку.

9. Установка для обробки клапанних гнізд.

10. Верстат для обробки фасок клапанів.

11. Стенд для випробувань і регулювання паливної апаратури дизельних двигунів.

12. Установка для перевірки герметичності агрегатів.

13. Стапель для ремонту двигуна і коробки передач. Забезпечує надійну фіксацію агрегату в необхідному положенні.

14. Комплект спеціального інструменту (250 позицій).

Все це обладнання чітко підібрано і збалансовано саме під технологічний цикл ремонту автомобілів.