Елементи агрегатного ділянки можна виявити практично на кожному автосервісі. Дійсно, неможливо уявити собі автомайстерню, в якій не було б преса, свердлильного або заточного верстата, спецінструменту для випресовки і запресовування підшипників і просто робочого місця, на якому виробляється розбирання агрегатів (двигуна, коробки передач, мостів і т.д.).
Найчастіше коло робіт обмежується розбиранням агрегату, заміною пошкоджених деталей і зборкою.
Перевірка відбувається вже після установки агрегату безпосередньо на автомобіль. Тепер давайте подивимося на агрегатний ремонт з точки зору можливості розширення спектру послуг, що надаються автосервісом.
При сучасному різноманітті автомобілів, особливо іноземного виробництва, саме ремонт і регулювання елементів агрегатів користується великим попитом, хоча для цього потрібно сучасне, а деколи і унікальне обладнання.
Тут важливо не тільки мати професійно підготовлених фахівців і підібрати обладнання, але й подбає про те, що б воно було універсальним. Наприклад, можна обмежиться стендами по регулюванню ТНВД дизелів, але при цьому мати повний комплект адаптерів і перехідників для різних типів насосів. У цьому випадку жоден клієнт "не поїде" й устаткування швидко окупиться.
Далі, вартість нових комплектуючих на іномарки дуже висока і, до прикладу, якщо клієнтові пропонують замість повної заміни головки блоку циліндра (яку ще треба мати!) Провести ремонт старої з наданням гарантії на виконані роботи, то, природно, автовласник віддасть перевагу останнім з чисто матеріальних міркувань. І в цьому випадку послуга агрегатного ремонту просто приречена на успіх.
Для прикладу нижче наведено перелік обладнання ділянки ремонту агрегатів:
1. Мийка деталей і агрегатів. Мийка проводиться спеціальним мийним розчином в замкнутому циклі під тиском.
2. Верстат для обробки гальмівних дисків і барабанів. Усуває нерівності, викликані нерівномірним зносом і призводять до нерівномірного гальмування автомобіля.
3. Верстат свердлильний.
4. Верстат заточний.
5. Верстак з лещатами. Обов'язкова наявність в безпосередній близькості блоку підготовки повітря для пневмоінструменту.
6. Прес гідравлічний. Настільного або підлогового виконання.
7. Верстат для розточування циліндрів. Виконує попередню обробку.
8. Верстат для обробки і хонінговка дзеркала циліндра. Виконує остаточну обробку.
9. Установка для обробки клапанних гнізд.
10. Верстат для обробки фасок клапанів.
11. Стенд для випробувань і регулювання паливної апаратури дизельних двигунів.
12. Установка для перевірки герметичності агрегатів.
13. Стапель для ремонту двигуна і коробки передач. Забезпечує надійну фіксацію агрегату в необхідному положенні.
14. Комплект спеціального інструменту (250 позицій).
Все це обладнання чітко підібрано і збалансовано саме під технологічний цикл ремонту автомобілів.
|