Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(056)376-92-46; +38(067)368-08-92; e-mail:v.voichak@gmail.com


русский ◊ українська

Торгівельно-монтажна організаціяРемонт, обслуговування, діагностика, запасні частини ◊ Технологія виготовлення дисків

Технологія виготовлення дисків з легких сплавів

Часте спілкування з покупцями коліс і покришок дозволяє добре уявляти, що саме їх цікавить. Найчастіше ці питання пов'язані з конкретним видом транспорту і, які саме шини і литі диски купити для нього.

Власники автомобілів, які вибирають, наприклад, диски для АУДІ або БМВ, питання задають рідко. Як правило, ці люди знають, що їм потрібно.
Про те, як виготовляють ковані та литі колеса, взагалі ніхто у продавців не питає. Проте в мережі Інтернет це питання піднімається не рідко. Можливо, що хтось просто бажає підвищити ерудицію. Іншим це необхідно для контрольних, курсових або оформлення лабораторних робіт. Але, якщо це комусь цікаво, варто коротко викласти, як виготовляють литі та ковані колеса.
Рецепти сумішей, деталі технологічних процесів, кожна фірма тримає в секреті. Однак в загальних рисах, технології виробництва цієї продукції у всіх виробників схожі.

Для створення литих виробів розплавлений сплав заливають в раніше спроектовані і виготовлені форми. У них метал остигає. Отримані заготовки проходять термічну обробку. Нагрівання, витримка при певній температурі, охолодження, подальший процес старіння, є невід'ємною частиною технологічного процесу литтєвого виробництва. Потім заготовки коліс проходять механічну обробку. Процес нанесення захисних покриттів завершує виготовлення литих виробів. Міцність і еластичність готового литого продукту мають істотну різницю в порівнянні зі сталлю. Міцність литих виробів нижче на 25-45%, ніж у сталевих аналогів, а показник пластичності менше в 4,5-5 разів.

Виготовлення кованої продукції з легких сплавів схоже на виготовлення литих виробів тільки на початковому етапі. Потім заготівля нагрівається до температури, відповідної найбільш високої пластичності даного сплаву і вмінается пресом у форму. Отримана поковка, є заготівлею майбутнього колеса. Іноді технологія передбачає подальші процеси гарту і «старіння», але це не завжди. Подальша механічна обробка поковок схожа з виготовленням литих аналогів. На виході виріб з високою міцністю і досить високою пластичністю.

Деталі збірних коліс, як правило, виготовляються по обидва технологіям. Наприклад, диски коліс роблять литими, а ободи піддають прокатці або гарячої штампуванні (куванні). Після механічної обробки, колеса збирають і скріплюють болтами.
Джерело статті: SAiT - просування сайту (Київ).


Більш ранні статті



16.10.2013 - Аварійне відкриття замків у Києві

12.09.2013 - Hankook для любителів зимової їзди

13.08.2013 - Ремонт Audi - завдання для професіоналів

08.08.2013 - Як підібрати літні шини

08.08.2013 - Як правильно вибрати шини

07.08.2013 - Позашляхові шини Terra Trac AT

24.07.2013 - Замовлення контрактного двигуна

08.07.2013 - Види тягових акумуляторів!

26.06.2013 - Оптика TYC - висока якість деталей за доступною ціною

23.06.2013 - Автомобільний кондиціонер: як він працює?

12.06.2013 - Відеокамери заднього виду для автомобілів

03.03.2013 - Підбір обладнання для автомийки

01.03.2013 - Немає більше проблем з автозапчастинами

25.02.2013 - Абразиви

08.01.2013 - Передній і задній захист бамперу. Пороги і хромнакладки

27.12.2012 - Чому так важливо взимку мати зарядний пристрій акумулятора?

13.12.2012 - Стенди ТНВД

09.12.2012 - Обслуговування та ремонт іномарки

12.11.2012 - Робота підсилювача гальмівної системи

Яндекс.Метрика