Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

НА ГОЛОВНУЛінія технічного контролю ◊ BEISSBARTH SL600

Діагностична лінія технічного контролю
Роликовий гальмівний стенд
Тестер підвіски. Тестер бічного відхилення.
BEISSBARTH SL600 (Німеччина)


Діагностична лінія технічного контролю

Діагностична лінія технічного контролю BEISSBARTH SL600


Гальмівний роликовий стенд.
Автомобіль розміщується колесами на ролики гальмівного стенду, які починають обертатися зі швидкістю 2.7 км / годину. Водій натискає на педаль гальма, при цьому проводиться вимірювання гальмівної сили на кожному колесі. Вимірювання проводяться по черзі на передній і задній осях. Окремо тестується стояночне гальмо.

Тестер підвіски (вібростенд).
Автомобіль розміщується колесами на віброплатформи, які починають вібрувати у вертикальному напрямку із зростаючою частотою в діапазоні 0-30 Гц. При цьому постійно вимірюється динамічний вага кожного колеса, мінімальне значення якого, отримане під час тесту, порівнюється в кінці тесту зі статичним значенням ваги. Чим більше відношення (мінімальний динамічний вага) / (статична вага), тим краще автомобіль буде тримати дорогу. Тестування проводиться по черзі на передній і задній осях. При тестуванні таким методом (метод Eusama) підвіска автомобіля оцінюється як єдина рухома система, що включає всі її складові (амортизатори, пружини, важелі і т.д.).

Тестер бічного відхилення.
Тестер бічного відхилення призначений для вимірювання відхилення автомобіля на 1 км шляху при нормальних умовах. Тест на бічне відхилення дає попередню інформацію про необхідність проведення подальших регулювань на стенді розвал-сходження.


Виробник: BEISSBARTH
Категорія: Лінія технічного контролю
Модель: SL600
Вартість: 19800.00 грн. з ПДВ
Продавець: Обладнання для автосервісу
Стан: Новий
Наявність: Під замовлення

Комплектація діагностичної лінії технічного контролю BEISSBARTH SL600:



1. Гальмівний роликовий стенд BD600. Гальмівні ролики з покриттям з пластикового корунду з зерном від 2,0 до 3,2 мм. Корпус роликів з гальванізованим оцинкованим покриттям.
2. Пневматичний підіймач для в'їзду в ролики в пом'якшеній формі. Повністю автоматична процедура. Тиск 6-10 атм. Навантаження 2500 кг. Транзитне навантаження 4000 кг. Швидкість підйому близько 5с при 6 атм.
3. Тестер підвіски (вібростенд) SА600 закритого типу зі зважувальних пристроєм.
4. Тестер бічного відхилення ST600.
5. ПК з монітором 19", струменевий принтер.
6. Шафка для ПК і принтера на колесах.
7. Пульт дистанційного керування.
8. Програмне забезпечення ASA-Network і Beissbarth BNET, яке дозволяє з'єднувати різні пристрої в єдину систему.
9. Датчик тиску на педаль гальма. Зусилля 0-100 кг. Кабель 15 м.

1. Гальмівний роликовий стенд BEISSBARTH BD600:



- Максимальне тестуєме навантаження на вісь 3500 кг;
- Максимальне транзитне навантаження на вісь 4000 кг;
- Максимальна вимірювана гальмівна сила 7500 N;
- Швидкість вимірювання 2,7 км/год;
- Двигуни 2х3.7 кВт;
- Гальмівні ролики з покриттям з пластикового корунду з зерном від 2,0 до 3,2 мм;
- Корпус роликів з гальванізованим оцинкованим покриттям;
- Габаритні розміри (ШхДхГ) 2360х660х250 мм;
- Довжина ролика 700 мм;
- Діаметр ролика 205 мм;
- Висота задніх роликів над передніми 25 мм;
- Найменший перевіряємий діаметр колеса ≈ 320 мм (10");
- Найбільший перевіряємий діаметр колеса ≈ 800 мм (20");
- Мінімальна тестуєма ширина 800 мм;
- Максимальне тестуєма ширина 2200 мм;
- Вага 420 кг.

3. Тестер підвіски (вібростенд) BEISSBARTH SА600:



- Принцип вимірювання метод Eusama;
- Вібраційні платформи з вбудованими датчиками ваги;
- Максимальне тестоване навантаження на вісь 1500 кг;
- Максимальне транзитне навантаження на вісь 2000 кг;
- Частота зростаючих коливань 0-30 Гц, 0-100% зчеплення з дорогою;
- Ексцентриковий привід, амплітуда коливань вверх-вниз 12 мм;
- Двигуни 2х2.5 кВт;
- Корпус з гальванізованим оцинкованим покриттям;
- Габаритні розміри (ШхДхГ) 2360x440x280 мм;
- Найменший перевіряємий діаметр колеса ≈ 320 мм (10");
- Найбільший перевіряємий діаметр колеса ≈ 800 мм (20");
- Мінімальна тестуєма ширина 820 мм;
- Максимальне тестуєма ширина 2200 мм;
- Вага 280 кг.

4. Тестер бічного відхилення BEISSBARTH SТ600:



- Максимальне тестоване навантаження на вісь 1500 кг;
- Максимальне транзитне навантаження на вісь 2000 кг;
- Корпус з гальванізованим оцинкованим покриттям;
- Габаритні розміри (ШхДхГ) 480x750x46 мм;
- Найменший перевіряємий діаметр колеса ≈ 320 мм (10");
- Найбільший перевіряємий діаметр колеса ≈ 800 мм (20");
- Вага 80 кг.

Опис лінії технічного контролю BEISSBARTH SL600:



Діагностична лінія технічного контролю BEISSBARTH SL600 для автомобілів загальною масою до 4000 кг. У мобільній шафі встановлений ПК з монітором 19" для проведення вимірювань та принтер для роздруківки результатів тестування. Програмне забезпечення на базі Windows XP. Вибір програми виміру: ручний, автоматичний, суперавтоматичний. Управління системою через дистанційне керування на ІЧ променях, яке активізує найбільш зручний варіант вимірів. Повністю автоматична перевірка, операція пуску і зупинки. Оцінка результатів відображається у вигляді кольорових діаграм з цифровими значеннями. Текстові вказівки показують про недоліки в автомобілі. Пневматичний підіймач, який розташований між роликами, який дозволяє виробляти плавний заїзд автомобіля для тестування.

Діагностична лінія технічного контролю