Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

Обладнання для СТООрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця кузовного ремонту

Дільниця кузовного ремонту


Кузов сучасного автомобіля це складна конструкція. Він виконує безліч важливих і відповідальних функцій.
Зворотний бік багатофункціональності - складність ремонту і відновлення кузова. Після ремонту автомобіль повинен не тільки прийняти первинний зовнішній вигляд, але й відновити свою колишню геометрію і міцність, перш за все, мається на увазі геометрія нижній частині кузова, прихована від очей, але визначальні експлуатаційні властивості автомобіля і його безпеку, так як саме до нижньої частини кузова кріпляться всі елементи підвіски і саме вона несе основне навантаження.
Сучасно оснащений ділянку кузовного ремонту дозволяє відновити кузов автомобіля після серйозної аварії.
Ступінь пошкодження впливає тільки на час робіт по відновленню кузова.


Наведемо список обладнання, яке повинне знаходитися на ділянці для якісного ремонту кузовів автомобілів з урахуванням сучасних вимог:



1. Стапель для правки кузовів в комплекті з системою вимірювання нижньої і верхньої частин кузова.

2. Підіймач автомобільний для розбирання автомобіля (іноді необхідний і для установки автомобіля на стапелі певних конструкцій).

3. Зварювальний напівавтомат.

4. Універсальний апарат зварювання опором в комплекті з апаратом для рихтування прихованих порожнин і струмовими кліщами для точкового зварювання.

5. Апарат плазмової різки металу.

6. Набір гідравлічного інструменту, що включає гідроциліндр прямого і зворотного дії (для операцій стяжки розтяжки), різні подовжувачі і розтискаючи.

7. Мобільний стелаж для зберігання демонтованих деталей і переміщення їх на склад.

8. Кран гаражний для зняття агрегатів з автомобіля (може знаходитися на ділянці слюсарних робіт).

9. Верстак з лещатами.

10. Домкрат підкатний.

11. Візок для транспортування автомобілів з розбитою віссю.

12. Блок підготовки повітря.

13. Спеціальні пристосування і інструмент для кузовного ремонту: стійки, фіксатори прорізів, візок для установки дверей, ланцюги різних довжин, набір захватів і т.д.

14. Набір інструменту бляхаря (молотки, підкладки, лопатки, кліщі і т.д)

15. Набір слюсарного інструменту для розбирання і зборки автомобіля.

16. Комплект пневмоінструменту: гайковерт, відрізні і зачисні машинки, пневмозубила, пневмолобзики, пневмоніж для зрізання скла, пневмодрель і т. д.

Зупинимося на деяких позиціях більш докладно.
Для відновлення геометричних розмірів кузова автомобіля, що задаються виробником, передбачається жорстка установка кузова на стапелі. В даний час широко поширені дві системи правки кузовів класична і шаблонна, в основу яких закладені різні принципи кріплення кузова до стапеля і процесу редагування.


Класична система


Передбачає кріплення кузова за пороги автомобіля. Далі, прикладаючи певні зусилля до різних точок, методом послідовного наближення, періодично проводячи заміри, домагаються необхідного положення контрольних точок. Достоїнствами даного методу є досить просте і швидке кріплення автомобіля на стапелі, а так само порівняно низька ціна такого стапеля. Недоліки проявляються в процесі роботи. При додатку зусилля до однієї точки кузова можливе зміщення інших, раніше виставлених точок. З цієї причини необхідно постійно контролювати зміна розмірів. В результаті складно домогтися приведення розмірів кузова до оригінального і трудомісткість якісного ремонту дуже значна.


Шаблонна система


Грунтується на кріпленні кузова автомобіля за його технологічні отвори до конструкції стапеля. На кожен тип автомобіля маються карти розташування технологічних отворів кузова. Для здійснення кріплення використовуються спеціальні адаптери перехідники джиги, які забезпечують точну і надійну фіксацію кузова до стапеля. При правці кузов закріплюють до рами стапеля за точки, які зберегли своє правильне розташування. Далі прикладається зусилля до точки, положення якої зміщено. При досягненні точкою заданого положення, її кріплять за допомогою джиг до рами стапеля, після чого приступають до витяжки іншої точки. При такій технології виправлена точка знаходиться нерухомо на закріпленому місці.
Дана система фіксації має два різновиди.
У першому випадку джиги кріпляться на раму стапеля через спеціальні колони і балки. Для кожного типу кузова потрібна свій комплект джиг, колон і балок, тому для універсального ділянки кузовного ремонту вартість всіх необхідних комплектів дуже висока, а при появі нових автомобілів їх потрібно ще більше.
У другому випадку (система запропонована і запатентована італійською фірмою ВВМ) джиги кріпляться на універсальні колони, висота яких задається і фіксується по необхідним розмірам. Положення колон на рамі стапеля теж задається і фіксується за допомогою універсального комплекту балок. І колони, і балки, і сама рама мають зручні вбудовані лінійки. В результаті можна створити шаблон для будь-якого кузова, який потребує ремонту.
Вартість такої системи значно нижче і володіє ще однією перевагою пристрій кріплення джиг є одночасно і системою вимірювання. У будь-який момент наочно видно всю геометрію нижньої частини кузова з точністю до 1 мм.
Після рихтування нижньої частини кузова проводиться ремонт верхньої частини. Недолік такого методу більш тривала установка кузова на стапель, що компенсується точністю геометрії відновленого кузова і відсутністю необхідності постійних вимірювань в процесі ремонту через відхід розмірів.

За зварювальних апаратів хотілося б зауважити, що, крім звичних напівавтоматів, які добре відомі в Україні, і контактного зварювання, дуже корисний апарат для рихтування прихованих порожнин - споттер, який значно підвищує продуктивність робіт при усуненні дефектів у важкодоступних місцях.


Споттер


Дозволяє, приварені до погнутого елементу кузова принадлежності і за допомогою зворотного молотка, витягнути вм'ятини на машині.


Апарат плазмової різки


Дозволяє робити різання метала різної товщини. Конфігурація розрізу може бути різною. Швидкість різання дуже висока. Він безпечний, простий в роботі, майже відсутня нагрів металу, що розрізається, дозволяє робити акуратні розрізи. Горючий газ не потрібний.

Додаткове обладнання дозволить вам працювати швидко і зручно. Наприклад, спеціальний візок у випадку необходності перевезення аварійного автомобіля з пошкодженою передньою або задньою віссю. Або: спеціальні фіксатори при поставі дверних і віконних прорізів і т.д.

Існує безліч дрібниць, які значно полегшують роботу. Розповісти про все в короткій статті не можливо, тому за більш детальною інформацією звертайтесь додатково.