Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

НА ГОЛОВНУОрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця регулювання геометрії коліс

Дільниця регулювання кутів установки коліс


Серед послуг, що надаються автосервісом, діагностика та регулювання кутів установки коліс (КУК), займає відокремлене положення.
З одного боку, будь-який автовласник рано чи пізно звертається в автомайстерню за допомогою зі стандартними для цього випадку словами веде машину в сторону або жує гуу.
З іншого боку, сучасне обладнання для ділянки регулювання КУК вирішує і куди більш глобальні завдання. Це і безпеку, пов'язана з поведінкою автомобіля на дорозі, і оцінка стану несучих частин кузова, тому від цього залежить стан підвіски, і оцінка самої підвіски, пов'язана з наявністю люфтів.

Якими ж властивостями повинен володіти, і які завдання повинен вирішувати професійно скомплектований ділянку регулювання КУК на сучасному автосервісі?

1. Перш за все універсальність. Мається на увазі: обладнання слід підбирати так, щоб автосервіс міг обслужити будь-який автомобіль, незалежно від марки, року випуску, ваги, типу і розміру встановлених коліс, і т.д. Крім цього необхідна наявність довідкової інформації (бази даних) по еталонним параметрам на різні моделі автомобілів.

2. Можливість надавати різні види послуг. Наприклад, дуже часто крім стандартних вимірювань і регулювань сходження і розвалу передніх коліс і кутів нахилу осей повороту (подовжнього і поперечного) стенди регулювання КУК використовуються для діагностики зміщення осей, вимірювання відстані між центрами коліс і зміщення коліс задньої осі. Особливо це важливо при діагностиці автомобіля перед продажем або після деформації.

3. Швидка окупність. Ціни на цей вид робіт практично не залежать від типу обладнання. Для визначення строків окупності слід чітко виявити пропускну спроможність посту. Залежність проста, при роботі з більш дорогими стендами механіку потрібно менше часу для обслуговування одного автомобіля, і, якщо попит на послугу великий, термін окупності дорогого стенду не набагато більше в порівнянні з більш дешевими моделями.

4. Кваліфікація персоналу. Різноманітність марок і моделей автомобілів на дорогах вимагає від сучасного фахівця ділянки КУК знань пристрої різних типів підвісок, залежностей одних регулювань від інших, порядок проведення операцій, вміння працювати з довідковою літературою, технічних та спеціальних термінів і багато чого іншого. Більшість сучасних стендів сконструйоване на базі комп'ютерів, необхідне вміння працювати з ПК і принтером, орієнтуватися в довідниках і електронних базах даних. А це значить, що вимоги до підбору персоналу для ділянки регулювання КУК досить високі і від правильного вибору фахівця залежить багато чого.


Тепер перейдемо до переліку обладнання для даної ділянки.



1. Стенд діагностики і регулювання кутів установки коліс(стенд розвал-сходження) автомобіля.

2. Платформний підйомник з траверсним домкратом або з подвійним виходом для вивішування коліс автомобіля. Повинен мати можливість юстировки рівня платформ в горизонтальній площині. Для розвантаження підвіски необхідна наявність поворотних кругів для передніх коліс і компенсатори для коліс задньої осі (для операцій із задньою незалежною підвіскою). Можлива установка деяких стендів на ремонтній ямі. У цьому випадку необхідно мати на увазі, що рівень горизонту ями не повинен перевищувати 0,005 м на довжину автомобіля. Крім цього, звичайно, знижується продуктивність.

3. Комплект слюсарного ручного інструменту у візку.

4. Переносний резервуар для підкачки шин і контролю тиску в них.

Зупинимося докладніше на першому пункті, тому саме стенд регулювання КУК займає визначальне становище в переліку обладнання ділянки. Існують декілька методів вимірювань УУК: від старомодних лазерних або оптичних до найсучасніших з використанням фотодатчиків і 3D технологій. Всі вони вирішують однакові завдання, тільки на різних принципах вимірювань, і мають різну продуктивність і зручність в роботі. Однак вимоги до КУК сучасних автомобілів настільки високі, що стабільність і точність роботи приладу виходять на перше місце. Для експрес контролю точності вимірювань доцільно в комплекті стенду мати каліброване пристосування для юстування датчиків стенду.