Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Обладнання для СТО

Підіймачі автомобільні

Додаткове гаражне обладнання для СТО

Обладнання для ремонту вузлів та агрегатів

Лінія інструментального технічного контролю

Стенди геометрії коліс регулювання розвал-сходження

Діагностичні автомобільні сканери

Установки та стенди для обслуговування та очистки

Стенди та пристрої для тестування та ремонту

Додаткове спеціальне обладнання для ремонту

Шиномонтажні станки

Балансувальні станки

Додаткове обладнання для шиномонтажу

Витяжки вихлопних та зварювальних газів

Рихтувальні стенди Вимірювальні системи

Рихтувальний інструмент та приналежності

Фарбувально-сушильні камери

Додаткове обладнання для фарбування

Інфрачервоні сушки короткохвильові

Шліфувальний інструмент для підготовки до фарбування

Пульверизатори фарбувальні Пневмовитискачі

Професійне зварювальне обладнання

Спотери для відновлення вм'ятин кузову

Пневматичний інструмент

Ручний професійний інструмент для СТО

Фільтри для очистки та підготовки повітря

Обладнання для СТООрганізація робіт на СТО ◊ Дільниця приймання автомобіля

Дільниця приймання автомобіля


Коли автомобіль в'їжджає у ворота автосервісу, необхідно грамотно оцінити обсяг майбутнього ремонту, включаючи перелік робіт і послуг, витратних матеріалів та запасних частин, попередньо оцінити їх вартість та визначити порядок проходження автомобіля по ділянках і постам автосервісу.
Від того наскільки точно і коректно попередня оцінка майбутнього ремонту співпаде з остаточною ціною виконаного ремонту, залежить відношення клієнта до даної фірми, ступінь його довіри і бажання стати постійним клієнтом.
Комплексна попередня перевірка дозволяє також виключити можливі непорозуміння з приводу нібито виникших нових несправностей або пошкоджень після відвідування даного автосервісу.
Правильна організація роботи на ділянці приймання автомобілів дозволяє вирішувати перераховані вище завдання і систематизувати процес обслуговування автомобіля. Крім того, престиж авторемонтної майстерні залежить не тільки від кваліфікації співробітників і їх ставлення до клієнтів, але і від методів роботи з клієнтом і його автомобілем, від рівня технічної оснащеності підприємства.
Необхідно додати, що комплекси так званого інструментального контролю для перевірки автомобіля на відповідність вимогам щодо безпеки руху, являють собою фактично аналоги ділянки приймання автомобілів сучасного автосервісу і значна частина клієнтів буде зацікавлена в усуненні саме тих несправностей, які не дозволили пройти контроль у ДАІ.
У цьому випадку ділянку приймання автосервісу можна розглядати як контрольний для відремонтованого автомобіля. Звичайно, перш за все, ділянки приймання і дефектації автомобіля необхідні крупним авторемонтним станціям, але і на невеликих автосервісах важко обійтися без обладнання необхідного для огляду і контролю автомобіля.
А якщо автосервіс працює по так званим нормогодиами, то попереднє визначення переліку робіт вкрай важливо.


Наводимо список обладнання для ділянки приймання автомобіля:



1. Тестер сумарного сходження - необхідний для попереднього експрес контролю кутів сходження передніх і задніх коліс автомобіля і прийняття рішення про направлення автомобіля на ділянку регулювання кутів установки коліс.

2. Тестер перевірки підвіски і амортизаторів - визначає ефективність роботи підвіски і дає можливість оцінити ймовірність заміни амортизаторів і пружин підвіски.

3. Роликовий гальмівний стенд - визначає ефективність роботи основної, аварійної та стоянкової гальмівних систем.

4. Центральна діагностична стійка - включає в себе програмне забезпечення для збору, відображення та реєстрації вимірюваних параметрів від периферійних контрольних пристроїв ділянки та управління їх роботою, а також для реєстрації автомобіля на автосервісі. Має принтер для роздруківки результатів аналізу та бази даних з еталонними значеннями.

5. Димомір для контролю дизельних автомобілів.

6. Газоаналізатор для бензинових двигунів (четирьохкомпонентного, так як тільки по чотирьох компонентах вихлопу можна вірно судити про правильній роботі двигуна).

7. Ножничний підіймач з подвійним виходом. Призначений для візуальної оцінки стану нижньої частини автомобіля і його підвіски. Пульт управління підйомника з гідравлічною станцією.

8. Люфтдетектор - для оцінки стану елементів підвіски і рульового управління, оснащений вібруючими майданчиками та ліхтарем для підсвічування.

9. Тестер перевірки і регулювання фар - для контролю ближнього і дальнього світла фар (кутів установки і яскравості) і протитуманних фар.

10. Пристрій для витяжки відпрацьованих газів автомобіля.

11. Шафа приймальника для зберігання документів.

Слід зазначити, що більшість автосервісів поділяють ділянку приймання і ділянку діагностики, так як час роботи з одним автомобілем на прийманні становить 5-20 хвилин, а робота з автомобілем на ділянці діагностики іноді може зайняти цілу робочу зміну.