Головна

Мапа сайту

Контакти

Виробники

Відеоматеріал

Фотоматеріал

Планування


Україна, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 62 оф.414
+38(067)368-08-92; +38(050)265-51-25; e-mail:v.voichak@gmail.com

Прайси на обладнання

Вживане обладнання

Акції на обладнання

Спеціальні пропозиції

Новинки обладнання

Форуми

RSS канал

русский ◊ українська

Архів статей: 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |

НА ГОЛОВНУРемонт, обслуговування, діагностика, запасні частини ◊ Чи потрібен варіатор для ГБО 4 покоління

ГБО 4

Чи потрібен варіатор для ГБО 4 покоління: думка автоекспертів



Установка ГБО на сьогодні - не данина моді, а можливість істотно скоротити витрати на паливо. Переваги переходу на газ вже оцінили тисячі автовласників. Якщо про газобалонному обладнанні знає будь-який водій, то такий пристрій, як варіатор, викликає питання. Що це за «чарівна» коробка, навіщо потрібен варіатор ГБО, чи можна поставити пристрій після установки газу - будемо розбиратися разом з експертами компанії Час газу.


Варіатор ГБО - що це таке?


Невелика пластикова коробка з мікропроцесором всередині, яка підключається до газового клапану та робочої проводці автомашини, має кілька назв: варіатор кута випередження запалювання (УОЗ), октан-контролер, процесор випередження запалювання.
Навіщо встановлюють контролер? Справа в тому, що швидкість горіння газу набагато нижче, ніж у бензину. Штатний електронний блок управління оптимізований для роботи двигуна на бензині, згоряння газу відбувається, як доведеться. До електроніці машини претензій бути не може, адже виробники не знали, що власник вирішить перевести авто на газ. Справжнім порятунком стає октан-контролер, який дозволяє регулювати спалювання газової суміші, коригуючи кут випередження запалювання пропан-бутану в бік збільшення.
Зміна УОЗ може бути фіксованим при будь-якій кількості оборотів двигуна або гнучким (змінюються обороти - зміщується кут випередження запалювання). Все залежить від фірми і моделі пристрою, але другий варіант фахівці вважають оптимальним.
Вмикання варіатора відбувається одночасно з переходом двигуна з бензину на газ. В результаті мотор працює практично ідеально на будь-якому виді палива.


Зважуємо "за" і "проти"



ГБО 4

Форуми рясніють міркуваннями автомобілістів про те, чи потрібен варіатор для ГБО 4 покоління. Ми вирішили самостійно розібратися в плюсах і мінусах установки процесора УОЗ. Результатами ділимося з вами.


Основні переваги роботи варіатора:



• потужність двигуна зростає, а витрата газу скорочується до 10% - відразу два бонуси;
• мотор машини працює більш плавно і стабільно, термін служби продовжується;
• впускні клапани і каталізатор захищені від вигорання, адже теплове навантаження на ці деталі істотно знижується;
• температура вихлопу нижче - токсичність газів менше;
• автомобіль заводиться простіше і швидше, без зворотних ударів (особливо актуально для більш ранніх поколінь ГБО).

Що стосується недоліків, то нам вдалося з'ясувати наступні моменти:
• установка варіатора коштує близько 100 $ (це включаючи вартість пристрою). Але тут теж є можливість заощадити: деякі компанії пропонують поставити варіатор УОЗ безкоштовно, за умови установки газобалонного обладнання;
• некоректна робота двигуна, відсутність видимих поліпшень по потужності і витраті газу - типова проблема, якщо контролер встановлений в «кустарних» майстерень некваліфікованими працівниками.

З усього сказаного можна зробити такі висновки:
1. Плюси від використання варіатора для газобалонного обладнання будь-якого покоління очевидні і підтверджуються більшістю автовласників.
2. Щоб "апгрейд" став дійсно корисним удосконаленням, встановлювати процесор випередження запалювання потрібно тільки в серйозних компаніях, які мають ліцензію на монтаж ГБО.

До речі, фахівці Час газу за весь період роботи не пригадують, коли хтось із клієнтів звертався в компанію, щоб зняти встановлений контролер.


Як встановити варіатор УОЗ



ГБО 4

Установка варіатора кута випередження запалювання - додаткова послуга, скористатися якою може будь-хто, хто переводить автомашину на газове паливо. Зробити це можна в будь-який момент: одночасно з установкою ГБО або після того, як автомобіль вже попрацював на газу. Перший варіант зручний тим, що дозволяє заощадити час: фахівці все зроблять за один день, без додаткових візитів на СТО. Для тих, хто переобладнав машину раніше і вирішив поставити контролер через якийсь час, є можливість самому оцінити різницю в роботі двигуна "до" і "після". У будь-якому випадку, фахівці-електронники, які монтуватимуть варіатор на машину, повинні володіти достатньою кваліфікацією.

Сподіваємося, у нас вийшло чітко відповісти на питання, чи потрібен варіатор для ГБО 4 покоління. Автоексперти впевнені, що установка октан-контролера на газобалонне обладнання - це реальна можливість максимально скорегувати роботу двигуна. Якщо ви прийняли рішення на користь контролера, приділіть особливу увагу вибору сервісної компанії, і нехай мотор вашого авто працює, як швейцарський годинник!

Більш ранні статті



28.10.2015 - Вічне сяйво чистих фар - для тих, хто не любить часто відвідувати окуліста

11.02.2015 - Індивідуальний підбір зимової гуми

23.12.2014 - Від чого залежить цінова політика СТО?

06.12.2014 - Станції техобслуговування КІА

11.09.2014 - Як зробити браслети проти ковзання своїми руками

14.04.2014 - АВТОЗАПЧАСТИНИ. Які краще вибрати?

27.02.2014 - Підбір шин. На що звернути увагу?

07.02.2014 - Поклейка плівки на авто

06.02.2014 - Обладнання для СТО

23.01.2014 - Шини і диски завжди в продажі

22.01.2014 - Шини з доставкою